Sidebar

  • Portada general
FacebookTwitter
STEI Autonòmica STEI Autonòmica
  • Informació general
  • Serveis Generals
    • Personal funcionari
    • Personal laboral
  • Sector públic
    • IBANAT

De moment no es convocarà el concurs de trasllats

Detalls
Personal funcionari
26 abril 2021

En la sessió de la Mesa Sectorial de Serveis Generals del 26 d’abril de 2021, la directora general de Funció Pública, Carmen Palomino, ha anunciat un canvi de plans pel que fa a la convocatòria del concurs de trasllats de Serveis Generals de l’Administració de la CAIB. Fins ara Funció Pública mantenia que es convocaria dins el primer trimestre de l’any o, a tot estirar, dins els sis primers mesos de 2021. Cal recordar que l’Administració està obligada per llei a convocar un concurs cada dos anys... I actualment en fa més de cinc que no es convoca.

Ha estat la bona feina informativa dels sindicats CCOO i USO que ha obligat Palomino a retratar-se. El GOIB no vol convocar el concurs perquè actualment dotzenes de caps de departament i de servei de la CAIB estan ocupats per persones que hi han accedit temporalment a dit. En el cas dels caps de servei, si es convoca el concurs poden perdre la plaça. Pel que fa als caps de departament, el concurs els obligaria a optar entre la plaça que tenen en propietat i la que ocupen temporalment (els impediria “nedar i guardar la roba”).

A la reunió d’avui amb els sindicats, Palomino ha explicat que –ara per ara– l’Administració només convocarà un concurs de trasllats quan la Mesa d’Empleats Públics hagi arribat a un acord sobre la retallada del 2.9 % del personal empleat públic. Aquesta mesa continua oberta des del mes de gener perquè el Govern està encaparrotat a ser l’única administració de tot l’estat que fa aquesta retallada. De fet, aquesta decisió té moltes conseqüències negatives per a la CAIB, una de les quals s’ha manifestat avui també a la Mesa Sectorial de Serveis Generals. La CAIB no té auxiliars administratius (perquè prefereixen fer feina a altres administracions on cobren més) i s’ha vist forçada de nou a convocar una borsa extraordinària.

L’STEI exigeix a Funció Pública que convoqui la Mesa Sectorial de Serveis Generals per complir l’obligació legal de convocar un concurs de trasllats. I acusa el Govern de les Illes Balears d’amagar interessos obscurs en l’ocupació de llocs públics darrere l’escut dels sindicats. L’STEI Intersindical no consent ni les retallades de sou ni les retallades d’ales a la promoció del personal empleat públic que acredita mèrits objectius.

El XII Congrés elegeix la nova Comissió Executiva, que tendrà Miquel Gelabert de secretari general

Detalls
Informació general
24 abril 2021

Al llarg dels dies 23 i 24 d’abril, l’STEI Intersindical ha celebrat el XII Congrés, després de l’ajornament que va patir l’any passat per mor de la pandèmia i el confinament. Cinc anys després, el sindicat ha aprovat les ponències d’organització i estatuts –d’una banda– i d’acció sindical –de l’altra– que han de marcar les línies de treball dels propers quatre anys.

El Congrés, celebrat de forma virtual, ha elegit també les persones que formaran part de la nova Comissió Executiva, així com també del Consell Plenari Intersindical. En una primera sessió de l’Executiva triada, Miquel Gelabert ha estat reelegit com a secretari general.

Les persones que acompanyaran Miquel Gelabert a la nova Comissió Executiva són: Xisco Alomar, Maria Camps, Pere Lomas, Sandra Serra, Catalina Segura, Pere Bueno, Cosme Orell, Maria Antònia Noguera, Ramon Mondéjar, Xisco Garcías, Mateu Moyà, Maria Antònia Ramis, Lluís Segura, Marta Bonet, Catalina Salom, Sebastià Bonet i Xesc Ramis.

tit XII Congrés

Llegeix més...

23 i 24 d'abril: XII Congrés de l'STEI Intersindical

Detalls
Informació general
22 abril 2021

Els propers 23 i 24 d’abril, l’STEI Intersindical celebrarà el seu XII Congrés, després de l’ajornament que va patir l’any passat per mor de la pandèmia i el confinament. Cinc anys després, el Congrés del sindicat ha d’aprovar les ponències d’organització i estatuts –d’una banda– i acció sindical –d’una altra–, que marcaran les línies de treball dels propers quatre anys.

Llegeix més...

El Govern deixa sense vaccins el personal de neteja i el personal administratiu dels centres educatius

Detalls
Informació general
16 abril 2021

La Conselleria d'Educació ha comunicat al personal dels centres educatius que continua el procés de vaccinació del personal que hi fa feina. Entre els detalls d'aquesta comunicació, la Conselleria ha remarcat que "el personal no docent inclòs seran els professionals que tenen contacte directe amb l'alumnat: ATE, fisioterapeutes i menjador escolar." Així doncs, el Govern ha decidit excloure el personal de neteja i el personal dels serveis administratius dels centres educatius de l'estratègia d'immunització.

L'STEI Intersindical remarca que aquests dos col·lectius són tan importants com els altres si el que es pretén és que el nombre de contagis als centres educatius continuï disminuint. Pel que fa al personal de neteja, l'STEI Intersindical remarca que és el col·lectiu que desinfecta i higienitza les papereres on van a parar els mocadors de paper i els inodors dels centres. S'ha demostrat científicament que les excrecions i secrecions són dues vies importantíssimes de contagi de la covid19. Pel que fa al personal administratiu, cal recordar que les consergeries i les secretaries dels centres reben visites d'alumnes i professors de diferents grups i especialitats, amb la qual cosa el personal administratiu es converteix amb un element de desestabilització de la suposada estratègia de bimbolles. És a dir, no vaccinar aquests dos col·lectius suposa un risc no només per a les persones que en formen part, sinó també per a l'èxit de l'estratègia d'immunització dels centres.

L'STEI Intersindical remarca que l'Administració ha canviat l'estratègia que havia anunciat als òrgans de seguretat i salut. Per això ha sol·licitat que es convoqui de manera urgent una sessió extraordinària del Comitè de Seguretat i Salut per a exigir a la Conselleria d'Educació que inclogui tot el personal de tots els centres educatius en les llistes que fa arribar a la Conselleria de Salut.

Les “bufandes” per productivitat relacionades amb les gestions i ajudes per la Covid19 són una vergonya

Detalls
Informació general
15 abril 2021

El Decret llei 3/2021, aprovat a la sessió del Consell de Govern del 9 d’abril, preveu que “El personal al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma o de les entitats instrumentals que faci funcions en l'àmbit de la planificació, la programació, la gestió, la coordinació, el seguiment, el control, l'avaluació o execució dels fons procedents del Mecanisme de Recuperació i Resiliència i del REACT-EU pot percebre, amb caràcter excepcional, retribucions variables vinculades amb el grau de compliment dels objectius o resultats dels projectes corresponents, d'acord amb els paràmetres de compliment que s'estableixin en aquests projectes”.

Llegeix més...

Més articles...

  1. Una unitat administrativa només amb personal de lliure designació
  2. Cinc departaments de lliure designació per a controlar els fons Next Generation
  3. Calendari de dies festius per al 2022 en l'àmbit de les Illes Balears
  4. Resum de la Mesa Sectorial de serveis Generals (5 de març de 2021)
  5. La Conselleria d'Educació assumeix la gestió dels ATE, personal de neteja i dels educadors d'escoletes
Pàgina 44 de 64
  • |<<
  • <<
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • >>
  • >>|
 
 
 

icona twitter   icona facebook  

Qui som | Contacta | Delegacions i horaris | Afiliació | Política de cookies


©STEI Sindicat de treballadores i treballadors INTERSINDICAL de les Illes Balears. C/ Jaume Ferran, 58. 07004. Palma. Mallorca. Espanya. Telèfon: 34 971 901600. Fax: 34 971 903535 Inscrit al registre de la DG de la Funció Pública de Presidència del Govern d’Espanya, número 49. CIF: G07126956

Bootstrap is a front-end framework of Twitter, Inc. Code licensed under MIT License. Font Awesome font licensed under SIL OFL 1.1.