Comunicat de suport de STEPV davant les darreres actuacions represives de la Conselleria d'Educació

Companyes i companys STEI,

Des de l'STEPV - Intersindical Valenciana volem fer patent el nostre total i absolut suport als tres directors sancionats per la Conselleria d'Educació del Govern Balear. També volem fer extensiu el suport a tot el professorat, la comunitat educativa, els sindicats i totes les organitzacions que s'oposen als atacs del govern contra la llengua catalana i l'escola pública.

Els expedients sancionadors, la repressió, la desqualififació... formen part d'una campanya orquestrada pels enemics de la normalització lingüística, d'un ensenyament públic i de qualitat per a totes i tots, d'una societat democràtica, on totes les persones puguen decidir sobre aquells assumptes que els hi afecten.

Ací, al País Valencià, venim patint, des de fa temps, aquestes polítiques autoritàries i de control polític i ideològic dels centres educatius i del conjunt de la societat. Malgrat açò, no hem defallit en la nostra lluita per una escola pública i valenciana de qualitat i per una societat més justa i igualitària. Nosaltres sempre hem comptat amb el vostre suport i la vostra companyia en tot momemt, fet que ens ha fet més fàcil la nostra lluita i treball. Ara mateix, quan també esteu patint totes aquestes agressions, volem acompanyar-vos en la vostra, nostra, lluita contra aquests inquisidors que ens ataquen a totes i tots.

Companyes i companys, ens agradaria que traslladareu a les persones sancionades, el professorat i la comunitat educativa el nostre suport. A més, restem a la vostra disposició per qualsevol actuació que considereu.

València, 31 de juliol 2013

Per STEPV: