Aprovat l’acord que regirà els processos d’estabilització d’interins

El dia 11 de maig ha tingut lloc la darrera sessió de la Mesa de Negociació de les Administracions Públiques, en què s’ha aprovat finalment el document que estableix els criteris que han de regir els processos d’estabilització que regula la Llei 20/2021.

Fins al darrer moment, l’Administració ha inclòs propostes que li ha fet el sindicat propi de les Illes Balears, entre les quals cal destacar la demanda que es posin els mitjans necessaris i serveis de suport perquè el personal, sobretot de les categories inferiors, pugui presentar la documentació amb garanties d’èxit, ja que molts no disposen de certificats digitals ni estan acostumats a relacionar-se telemàticament amb les administracions; igualment, hem aconseguit que s’allargui el termini de presentació d’al·legacions a la llista provisional, que passa de tres a cinc dies.

L’STEI Intersindical ha donat el suport a l’aprovació de l’acord i el valora globalment de manera positiva, tot i que pensam que és un acord millorable. 

En aquest sentit, recordam que el nostre sindicat va demanar, entre d’altres, que els exàmens del procediment de concurs oposició no fossin eliminatoris. L’acord finalment estableix que sí que seran eliminatoris, tot i que la nota de tall serà un 3,5.  L’STEI ha remarcat que seria suficient un 2,5, però l’Administració no ha recollit la proposta.

Finalment, volem manifestar que l’STEI Intersindical ha demanat que també es valoràs l’experiència en subgrups immediatament superiors i en qualsevol altre subgrup en totes les administracions, aspecte que finalment s’ha recollit a l’acord únicament per a personal de Serveis Generals de CAIB.

Acord carrera profesional funcionaris interins i laborals temporals

A la Mesa Sectorial de dia 4 de maig es va negociar l’Acord de carrera per incloure el personal de Serveis Generals interins que a data de 31 de desembre de 2015 estaven en actiu i complien els criteris exigits per al seu enquadrament extraordinari.

Com a caràcter general, els efectes econòmics seran a 1 de gener de 2021.

Llegeix més...

STEI amb tu. Servei d'acompanyament personal

STEI amb tu és el servei amb el qual volem oferir-te una assistència integral en l’àmbit professional i acompanyar-te, de manera personalitzada, en els processos de recuperar o ampliar el teu benestar emocional, dissenyar els teus propis objectius, i aconseguir els resultats que desitges, creant així uns entorns laborals més confortables, saludables i propicis per al total desenvolupament del talent i el potencial humà.

Per això, STEI amb tu t’aporta eines i estratègies eficaces orientades a aconseguir que puguis afrontar amb resiliència situacions de dificultat o conflicte, convertint-les en oportunitats per a l'aprenentatge i l'autoconeixement, a fi que puguis assolir els teus objectius.

T’interessa especialment aquest servei si vius alguna d’aquestes situacions:

  • Si experimentes estrès, desmotivació o esgotament.
  • Si necessites canviar o millorar hàbits (físics, emocionals o mentals).
  • Si estàs sofrint conflictes en les relacions interpersonals.
  • Si pateixes assetjament laboral.
  • Si tens dificultats d’adaptació a la feina o a les funcions.
  • Si necessites millorar la teva comunicació.
  • Si vols establir o redefinir objectius de forma eficaç, creativa i holística.
  • Si necessites augmentar la teva autoestima.
  • Si vols una metodologia que t’ajudi en processos de presa de decisions.
  • Si vius situacions personals que afecten el desenvolupament normal de la teva feina (malalties, pèrdues, canvis, etc.)
  • Si, com a responsable d’equip, vols practicar un lideratge efectiu, aconseguir una comunicació excel·lent, augmentar la motivació de les persones al teu càrrec, implementar nous objectius, o tenir eines per a una correcta gestió i mediació de conflictes, augmentar la teva creativitat, etc.
  • Qualsevol altra situació que vulguis millorar o que et generi malestar en l’ambient laboral.

IMPORTANT : Et recordam que ara també estam al teu costat per ajudar-te a afrontar l’estrès i les conseqüències emocionals que puguis experimentar a causa de la COVID-19.

Demanar aquest acompanyament és molt senzill, simplement has d’emplenar aquest formulari i ens posarem en contacte amb tu com més aviat millor.
Si vols més informació sobre aquest servei, també ens pots telefonar al 682 258 237.

  

 

Pàgina 4 de 25